МАГАЗИН

8. СОВЕТИ КАКО ДА СЕ СПРАВИТЕ СО ТОКСИЧНА РАБОТНА СРЕДИНА

1. ИДЕНТИФИКУВАЈ ГО ИЗВОРОТ НА ТОКСИЦИЈАТА

На сите ни е јасно дека токсичноста на работа често може да дојде од нејзините лидери. Менаџерите и директорите се луѓе на кои другите вработени гледаат, а доколку се навредливи и одбивни, тогаш таквото однесување станува прифатливо.

За да видите дали има извор на лоша енергија во канцеларијата, обидете се да набљудувате како се однесуваат колегите еден кон друг. Дали постои одредена личност чие присуство веднаш прави луѓето да се чувствуваат непријатно? Можеби ги отфрлаат туѓите идеи или се обидуваат да ја преземат заслугата за туѓата работа? Пронаоѓањето на изворот на оваа токсична енергија може да ви помогне да го решите проблемот на неговиот извор.

2. РАБОТЕЊЕ СО КОЛЕГИТЕ

Во овие ситуации, од клучно значење е прво да им се даде на другите корист од сомнежот пред да преземете какви било дополнителни дејства. Ако сте идентификувале неколку клучни луѓе кои можеби придонесуваат за непријателска работна средина, обидете се да разговарате со нив за тоа на необвинителски начин. Луѓето денес жонглираат со многу работи на работа и дома. Можеби не се справуваат добро со стресот, што може да доведе до негативно однесување на работа, за што не се ни свесни. Пријателскиот разговор со нив може многу да помогне во запирање на таквото однесување во иднина.

3. ФОКУСИРАЈТЕ СЕ НА ПРОБЛЕМОТ, А НЕ НА ЛИЦЕТО

Кога се вели необвинителски јазик, мислам да ја оставите личноста надвор од равенката. Кога ќе почнеме да ги нарекуваме луѓето со имиња и да ги обвинуваме за нешто, тоа автоматски предизвикува одбранбена реакција. Ќе биде многу тешко да ги достигнете ако почнете да им укажувате на нивните маани.

Наместо тоа, фокусирајте се на проблемот што го предизвикува нивното однесување. Наместо да кажете „Никогаш не дозволувате луѓето да ги споделат своите идеи на состаноци“, можете да кажете „Сите ќе имаме корист ако слушаме различни гледишта за време на состаноците“.

4. КОРИСТЕТЕ ГО ПРИСТАПОТ „СЕ ЧУВСТВУВАМ“.

Ако нечие однесување влијае на вас лично, многу е подобро да се фокусирате на тоа како тие постапки прават да се чувствувате, наместо на нивните лични недостатоци. Теориите за управување со конфликти сугерираат користење на пристапот „чувство“ за да се отвори разговорот на конструктивен начин.

Наместо да кажете „Секогаш доцните на состаноци“, поголема е веројатноста да се справите ако кажете „Се чувствувам разочарано кога луѓето не се појавуваат на време на состаноци“.

5. ЧУВАЈТЕ ГИ СВОИТЕ ЕМОЦИИ ПОД КОНТРОЛА

Не можете да контролирате како се однесуваат другите, но можете да контролирате како реагирате на тоа однесување. Одржувањето на ладнокрвноста под притисок не само што ја смирува ситуацијата, туку ви овозможува да размислувате и да дејствувате појасно. Дури и ако мислите дека ги имате сите причини да го правите тоа, емотивноста може лошо да се одрази на вас. Следниот пат кога ќе се почувствувате лути, обидете се да ја оставите просторијата да се олади. Откако ќе ги контролирате емоциите, вратете се назад и обидете се логично да разговарате за тоа што се случило.

6. ИЗБЕГНЕТЕ ДА БИДЕТЕ ДЕЛ ОД ПРОБЛЕМОТ

Токсичноста може да биде заразна. Кога некој ве малтретира или отворено шири лаги за вас, лесно е да сакате да му одите зад грб и да им кажувате на другите. Но наместо да ја влошите ситуацијата со избегнување на проблемот, обидете се да ја смирите ситуацијата со тоа што ќе останете смирени и фокусирајте се на решавање на проблемот.

Исто така, ако некој колега дојде кај вас и обвини некој од вашите колеги дека е шеф, предложете му дека можеби треба да разговара со нив за да го реши проблемот.

7. ПОБАРАЈ ОБУКА НА РАБОТА

Ја знаете онаа изрека „Потребно е едно лошо јаболко за да се расипе гроздот“? Ова во голема мера важи за работните средини, негативната енергија може брзо да се прошири низ канцеларијата. Градењето на позитивна и колаборативна работна средина бара активно учество на сите членови.

Ако токсичноста на работа надминува едно или две лица, можете да побарате дополнителна обука на работното место за вештини за соработка и комуникација. Честопати редовните обуки покажуваат позитивни резултати, влијаат на видот на културата што компанијата се обидува да ја изгради.

8. БИДЕТЕ СТАБИЛНИ, НО УЧТИВИ

Да се ​​остане надвор од расправија не значи дека треба да молчите за несоодветното однесување на другите луѓе. Нерешените проблеми може да растат со текот на времето, што доведува до уште поголеми проблеми. Наместо тоа, погрижете се секогаш да зборувате кога нечие однесување е погрешно. Луѓето кои редовно се навредливи или невнимателни не се навикнати да бидат повикани поради тоа, така што тоа всушност може да го прекине циклусот.

Токсичните работни средини може да бидат подмолни и тешки за справување. Сепак, токсичните негативни ефекти можат длабоко да се намалат и да ги поткопаат самите основи врз кои е изградена компанијата. Да се ​​​​биде проактивен и директно да се справи со токсичното однесување може да биде огромен чекор напред во градењето одлична кариера за вас и помагање на компанијата за која работите да напредува на долг рок.

Leave a comment

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Related Articles

МАГАЗИН

Како да создадете здрави животни навики

„Треба само да создадете здрави животни навики“, е реченицата која сите ја...

МАГАЗИН

Апликацијата „Сигнал“ ја зајакнува приватноста

Американската компанија „Сигнал“, позната по истоимената програма за дигитална комуникација, воведува дополнителни...

МАГАЗИН

Зошто е добро да вдомите постаро куче

Вдомувањето на повозрасно куче е сочувствителна и наградувачка одлука која нуди бројни...

МАГАЗИН

Францускиот документарен филм „Дахомеј“ победник на Берлински филмски фестивал

Добитник на Златната мечка за најдобар филм на годинашниот 74 Берлински филмски...